REGULAMIN GABINETU

  • W gabinecie psychologicznym przyjmowane są osoby, które zgłaszają się dobrowolnie po wsparcie oraz wyrażają zgodę na prowadzenie konsultacji/terapii. W przypadku osób, które są niepełnoletnie niezbędna jest zgoda opiekuna prawnego. W przypadku młodzieży powyżej 15 r.ż. wymagana jest także pisemna zgoda pacjenta (do podpisania po spotkaniach diagnostycznych).
  • Specjalista gabinetu oferuje spotkania konsultacyjne, doradztwo rodzicielskie, terapie psychologicznej dzieci i młodzieży, diagnozy psychofizyczne dzieci oraz młodzieży, zajęcia indywidualne TUS, zajęcia grupowe TUS, zajęcia indywidualne z edukacji seksualnej oraz zajęcia grupowe z edukacji seksualnej, jak również szeroko rozumiane poradnictwo seksuologiczne. Forma świadczonych usług (stacjonarna, online, hybrydowa) zależy od charakterystyki problemu oraz jest określana w sposób indywidualny.
  • Specjalista oferujący powyższe metody wsparcia i pomocy uprawniony jest do wykonywania zawodu psychologa na mocy uzyskanego dyplomu magistra psychologii. Specjalista bierze stały udział w szkoleniach, webinarach oraz konferencjach mających na celu uaktualnianie wiedzy, kierując się dobrem pacjentów.
  • Każda osoba zgłaszająca się po wsparcie jest rozpatrywana indywidualnie, specjalista po odbyciu sesji diagnostycznych (przeważnie 3 spotkania), na których Pacjent oraz Specjalista poznają się, określają możliwość zbudowania relacji terapeutycznej, psycholog zbiera wywiad oraz podejmuje próbę określenia problemu, po czym oferuje najskuteczniejszą w jego mniemaniu formę wsparcia.
  • Czas każdego spotkania jest wyznaczony do 50 minut. Czas ten może ulec zmianie po uprzednim ustaleniu przez Pacjenta i Specjalistę.
  • Spóźnienia pacjenta nie przedłużają czasu trwającej sesji.
  • Świadczone usługi w Gabinecie Pracownia Umysłu są zgodne przepisami prawa obowiązującymi w Polsce.

  • Treść spotkań terapeutycznych pozostaje poufna, Specjalista zobowiązany jest tajemnicą zawodową, której przestrzega. Odstąpienia od tego punktu zostały opisane w &2 pkt. 2 i 3
  • W przypadku, gdy specjalista stwierdzi zagrożenie życia bądź zdrowia pacjenta oraz osób z jego otoczenia, ma on obowiązek niezwłocznego poinformowania o zagrożeniu wskazane przez Pacjenta osoby oraz gdy zajdzie taka potrzeba zawiadomić odpowiednie służby. Pacjent podczas ustalania zasad spotkań zostanie poinformowany o konieczności podjęcia takich kroków w sytuacji wystąpienia wskazań do podjęcia interwencji.
  • Konsultacje/sesje/zajęcia mogą być rejestrowane wyłącznie po uzyskaniu zgody pacjentów oraz ich opiekunów prawnych oraz psychologa.
  • Podczas udzielania wsparcia niepełnoletnim pacjentom specjalista współpracuje z rodzicami, na spotkaniach z nimi może podawać wskazania do pracy oraz podejmować rozmowy na temat problemów oraz potrzeb Pacjenta, mając na względzie jego dobro oraz skuteczność prowadzonego wsparcia. Psycholog może przekazywać opiekunom prawnym informacje na temat postępów terapii oraz ogólnego stanu zdrowia psychicznego pacjenta. Wszelkie informacje szczegółowe nie zostają ujawnione. Istnieje możliwość zaproszenia na sesję opiekuna pacjenta, po uzyskaniu od niego wcześniejszej zgody oraz ustaleniu tematów, które pacjent zgadza się poruszyć z osobą trzecią.
  • Specjalista ponosi odpowiedzialność za jakość świadczonych usług, ciąży na nim odpowiedzialność prawna wynikająca z wykonywania zawodu psychologa.
  • Specjalista ma prawo odmówić prowadzenia sesji bądź zajęć w sytuacji gdy pacjent będzie pod wpływem środków psychoaktywnych bądź będzie agresywny, narażając przy tym specjalistę oraz siebie.

  • Specjalista zobowiązuje się do korzystania z konta firmowego podczas łączenia się z pacjentem w za pomocą komunikatorów online.
  • Pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem oraz polityką bezpieczeństwa dostawców usług, z których korzysta podczas połączeń online.
  • Specjalista nie ponosi odpowiedzialności za jakość świadczonych usług przez zewnętrznych dostawców oraz nie odpowiada za jakość połączenia, które może być zależne jedynie od połączenia sieciowego.
  • W trakcie spotkania online specjalista zobowiązuje się do pozostawania w miejscu, do którego nie mają dostępu osoby trzecie. Obowiązek ten spoczywa także na pacjencie.

  • Usługi można rezerwować poprzez stronę internetową, za pośrednictwem formularza oraz dzwoniąc pod numer telefonu +48 725 567 812, w godzinach od 10:00 do 18:00.
  • Po wysłaniu internetowego zgłoszenia specjalista może kontaktować się z pacjentem w celu poznania problemu, z którym chce się zgłosić, co może wpłynąć na jakość spotkania diagnostycznego.
  • Pacjent zobowiązany jest podać prawdziwe dane: Imię i Nazwisko oraz telefon kontaktowy
  • Płatności przyjmowane są za pomocą tradycyjnego przelewu, przelewu blik na telefon oraz w trakcie spotkania gotówką.
  • Za sesje prowadzone online płatności należy dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego bądź przelewu blik na wskazany na stronie numer konta bankowego, nie później niż 24 godziny przed umówionym spotkaniem.
  • Aktualny cennik usług znajduje się na stronie gabinetu.

  • W przypadku odwołania spotkania przez Pacjenta nie później niż 24 godziny przed ustalonym wcześniej terminem nie jest pobierana opłata. Za konsultację odwołaną mniej niż 24 godziny przed spotkaniem lub w razie nieobecności Pacjenta jest on zobowiązany do opłacenia 100% ceny umówionej usługi. Należność należy uregulować w ciągu następnych dwóch dni roboczych.
  • Jeżeli Pacjent ma zaległości w opłatach, chce zrezygnować z dalszego kontynuowania oddziaływań, zobowiązany jest uregulować zaległą należność w ciągu 7 dni roboczych, za pomocą przelewu bankowego, na wskazany na stronie gabinetu numer konta bankowego.
  • Specjalista ma prawo zakończyć oddziaływania w sytuacji, w której pacjent trzykrotnie, bez wcześniejszego odwołania nie pojawi się na umówionych spotkaniach, co utrudnia prowadzenia efektywnych oddziaływań oraz zaburza relację terapeutyczną pomiędzy pacjentem a psychologiem.
  • W ciągu roku zarówno Pacjent, jak i Specjalista mogą odwołać jedno spotkanie, bez ponoszenia konsekwencji finansowych.

  • Regulamin obowiązuje od 1.06.2025 roku i może ulec zmianie o czym pacjenci zostaną poinformowania za pośrednictwem strony internetowej oraz wiadomości email.
  • Osoba korzystająca z usług gabinetu korzysta z poradnictwa psychologicznego na zasadach i zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • W przypadku powstania sporu strony będą dążyć do polubownego rozwiązania sprawy.
  • Prawem właściwym dla rozstrzygnięcia wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest Prawo Polskie.